Przejdź do treści Przejdź do menu

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie w ramach naszej strony internetowej korzystamy z plików cookies. Pliki cookies umożliwiają nam zapewnienie prawidłowego działania naszej strony internetowej oraz realizację jej funkcji.

Wykorzystywane w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu internetowego. Dzięki tym plikom nasz serwis internetowy jest wyświetlany prawidłowo oraz możesz z niego korzystać w bezpieczny sposób. Te pliki cookies są zawsze aktywne, chyba że zmodyfikujesz ustawienia swojej przeglądarki internetowej, co jednak może skutkować nieprawidłowym wyświetlaniem serwisu internetowego.

Regulamin dyskotek szkolnych

 

  1. W dyskotece mogą uczestniczyć uczniowie klas IV-VIII Szkoły Podstawowej nr 37.
  2. Udział w dyskotece to przywilej, a nie obowiązek.
  3. Wychowawca może czasowo zawiesić ucznia w udziale w dyskotece ze względu na dużą ilość uwag (typu wagary, nieprzestrzeganie regulaminu szkoły itp.).
  4. Na dyskotekę uczniowie przynoszą podpisaną zgodę rodziców (deklaracja samodzielnego wyjścia z dyskoteki lub odbioru przez opiekuna).
  5. W okresie jesienno-zimowym obowiązuje obuwie zamienne.
  6. Podczas imprezy należy przestrzegać zasad bezpieczeństwa i kulturalnej zabawy.
  7. Za wartościowe rzeczy pozostawione w szatni szkoła nie ponosi odpowiedzialności.
  8. Za rażące nieprzestrzeganie ustalonych zasad uczeń może być wykluczony z udziału w imprezie. O zaistniałej sytuacji są powiadamiani rodzice.